קורס מנהיגות קשובה - שנה ג׳
נושא 4 – משחקים וגישה משחקית, playfulness
על הנושא
משחק מאופיין בחוויה של קלילות, הומור, חופש וסקרנות והוא צורך פנימי וטבעי של ילדים וילדות ובני אדם בכלל. שילוב משחק בתהליכי למידה יכול להוביל למוטיבציה פנימית אצל התלמידים והתלמידות ולתחושה של אוטונומיה. כמו כן, ניתן לטפח מיומנויות חברתיות-רגשיות ומיומנויות מיינדפולנס בעזרת משחק, דבר ההופך את התרגול לנעים, קליל ומעורר מוטיבציה לילדים ולצוות.
חומרי למידה
עזרים
פורמט אייקונים של המיומנויות לשימוש בדרכים משחקיות
קוביות, גלגל, רולטה, קלפים ועוד
כרטיסיות צ׳ק-אין
משחק של תשומת לב בתחילת מפגש לצרכים ותחושות
כרטיסיות האורחים
כרטיסיות עם תמונות להיכרות עם האורחים
עדיין
עזר לתלייה בכיתה לתזכורת לכולנו אודות הפלסטיות המוחית והאפשרות להשתנות
מהאתר
קישור למניפות ולמוצרים נוספים באתר שלנו
רגע של השראה
Play more
There is magic in the failure-free fun of a game,
spreading your wings and taking leaps,
again and again
until you learn how to fly.
Let laughter and delight
Turn the innocent skip of a child
into the footstep of a giant.