"למידה היא עניין קוגניטיבי-רגשי-חברתי בכל רגע ורגע, ואין זה משנה כלל מהו המקצוע הנלמד" – המח החברתי-רגשי בכיתה והשלכותיו לגבי מיינדפולנס בחינוך, מאמר מאת פרופ' אורן ארגז ז"ל

מאמרו של פרופ' אורן ארגז ז"ל שמציג את תאוריית הסגנונות הרגשיים של חוקר המוח פרופסור ריצ׳רד דייוידסון. המאמר מסביר איך התאוריה מחברת בין תהליכים מוחיים להוויה החברתית-רגשית-קוגניטיבית של התלמיד והמורה וכיצד תרגול מיינדפולנס יכול לתמוך ביצירת הוויה מיטבית בקרב מורים ותלמידים (פורסם בכתב העת גילוי דעת, גליון 15, קיץ 2019)