בית ספר סגול

מפגש 3

נוכחות קשובה בכיתה:
פעילויות ותוכן

“אני לא יכול לשנות את כיוון הרוח, אבל אני יכול לכוון את המפרשים שלי בהתאם כדי להגיע ליעד.” (ג׳ימי דין)

לאט ובטוח אנחנו רואים שהאיכות שנקראת מיינדפולנס היא בעצם פדגוגיה בפני עצמה ולא רק עוד כלי או עוד מיומנות. בהנחיית מיינדפולנס במרחב הכיתתי אנחנו עובדים.ות עם ארגז כלים רחב, פנימי וחיצוני. אנחנו נעזרים.ות בעיצוב מרחב הלמידה והתייחסות לתנאים, בכישורי הנחייה ושפה מתאימה, בתוכן ופעילויות המבוססים על גילום ונוכחות. במפגש נבחן את המקום ממנו כל מורה מתחיל.ה, נכיר שלל כלים (מתוך כלי המניפה הסגולה) המאפשרים להטמיע מיינדפולנס בכיתה ונתכוון להתנסות ו״קפיצה למים״.

קראו עוד

סריקת גוף, 10 דקות

בהנחיית עמוס אבישר